jag hatar detta

Mitt självförtroende är ungefär på noll, min självkänsla ungefär lika det också. Jag vet inte vad detta beror på, jag brukar gå ifrån skolan med en känsla att jag har fått till den perfekta frisyren, att min sminkning blev perfekt för den framhävde mina ögon, att jag älskade mina långa ben, min päronformiga kropp för det kändes kvinnligt.
När jag går från skolan numera, hatar jag mitt hår, jag hatar att min mage sticker ut och jag hatar mina ben. Känner mig jätteäcklig och jag känner inte för att ha jeans.
Att ta hål i naveln är en grej som det har börjats med inom min kompiskrets och ja det är fint. Fia vill att vi ska ta, ja det vore något. Men just nu, äcklar jag mig själv och orkar inte se en pärla hänga ner för magen på mig.
Jättehemskt. Man har såna här perioder, I know men såhär hemskt har det inte varit någonsin.
Jag behöver egentligen bara en bekräftelse som jag inte har fått på ett tag, jag behöver dom där orden, jag behöver stryrka till att gå vidare och jag behöver den där starka känslan jag hade förut med en person som bara poff (!) försvann innan jag ens hann blinka. Jag har liksom vant mig vid att andas utan din hjälp.



I need power, I need air and answers. Så nu går jag ut och springer bort den där äckliga känslan eller vad det nu är. Hej.

Kommentarer
Postat av: Louise

Men hallå tjejen, du är ju jättefin så du har inget att klaga på!

2010-10-20 @ 20:03:59
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0