bloggiiiiiiiiiSAR




Jag har nyss ätit två Ballerina Kladdkaka, doppad i mjölk of course. Jag sitter även och lyssnar på några gamla klassiker och ja, är på ganska bra humör. Just därför ska jag bjuda på några länkar till några sötbloggare, som jag läser lite då och då. Kan kanske ha länkat endel förut, men skitsamma! Då gillar jag väl den extra mycket dåååe.


Hannaaaa- har inte läst bloggen länge, men gaah! A girl från Stölleeeet som är så grymt snygg så herregud.. Grym tjej!
Jo-se-fin. - Forsätter med en Stöllettjej till. Ännu en jävligt söt tjej som är huuuuur gullig som helst. Vi hoppade, sjöng och skrek på Kolsnäs till Björn Rosenströms "hulstfredsfestivalen". Ah, finfint.
Jennifer. Nej, denna tjej har jag aldrig träffat, kommer inte härifrån.. Jag hittade länken på Sofia's blogg och jag fastnade direkt. Det kan vara den finaste bloggen jag någonsin har gått in på. Jag älskar exakt varje text och jag kan läsa om dom hur många gånger som helst. En natt satt jag uppe till tre och läste alla texter, lyssnade på 9 crimes och grät och grät. För det var nått så otroligt fint, love it!
Julia. Ja, nu är vi där igen. Till Torsbybor som bloggar. Och en länk fick otroligt söta Julia, som bloggar om det mesta, mycket roligt i den bloggen faktiskt. I like it!
Idaaa- Ännu en till! Jag kan inte få nog av Torsbybloggarna konstigt nog. Men Ida är en riktigt fin tjej, som bloggar om vardagen i Karlstad. Gillar bloggen eftersom jag själv har tankar att flytta dit alldeles snart, så det är liksom kul att läsa om hur hon har det. Jao.
Kingen! Okej, jag var tvungen.. Ni får tycka vad ni vill, men hennes blogg är ju för bra. Tehe, förlåt. Ha-ha.


Ja, varsågod. Back to O.c!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0