aj nu igen.

Man ska aldrig gråta över någon som aldrig skulle gråta över dig.
Just därför gråter jag.
För att du inte skulle göra samma sak.
Jag hatar känslan,
känslan att inte veta.
För jag vet ingenting.
Jag vet inte om du blir varm när du ser mitt namn i mobilen,
jag vet inte om du har mig i bakhuvudet hela tiden,
jag vet inte om du ryser till när du hör mitt namn,
jag vet inte om du skrattar till när du tänker tillbaka.
Men jag vet att jag blir varm när jag ser ditt namn i mobilen,
jag vet att jag har dig i bakhuvudet hela tiden,
jag vet att jag ryser när jag hör ditt namn
och jag vet att jag skrattar när jag tänker tillbaka.




Jag.väntar.bara.på.smällen.som.kommer.snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0