Hoho







Hej på er igen! Jag har fullt upp som vanligt, sen sist jag skrev här så har jag väl hunnit med typ allting man kan hinna att göra under den tiden. Jag har varit till Ikea och spenderat en halv månadslön, jag har grillat och festat med mina norskar, grillat återigen, stressat, jobbat och försökt att slappna av. Jag vet tyvärr inte hur man gör det så mission failed på den. Om 2 veckor åker vi utomlands och då ska jag bannemej lära mig hur man slappnar av. Jag längtar såååå mycket! 

Men först ska jag komma igenom denna vecka, som är nog min mest fullspäckade vecka hittills i livet. Idag åker jag till Norge, jobbar 3 dagar, ska fixa fransarna (jätteviktigt när man egentligen inte har tid till det), fyller år vilket jag skiter i att fira i år, eftersom det inte finns tid till det nej. Ska till banken och skriva på papper, har otroligt fulla listor i salongen och till helgen ska jag äntligen få göra det som jag har längtat till ifrån jag kunde stå på benen. Men nej jag är fortfarande lika hemlighetsfull. Så ja, denna vecka ska jag stressa och njuta av att jag är bäst i världen. Haha bra, hörs da.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0