💗






Jag trodde vĂ€l inte att det skulle vara nĂ„gonting kul med att fylla 21, men vĂ€rldens bĂ€sta vĂ€nner fixade det. Hade en sĂ„Ă„Ă„ fin kvĂ€ll med dom bĂ€sta jag vet och jag kĂ€nner mig sĂ„dĂ€r otroligt glĂ€djefylld ni vet. SĂ„dĂ€r nĂ€r man bara vill skrika och hoppa runt av lycka för det bara sprudlar glĂ€dje i kroppen, dĂ€r Ă€r jag nu. Fast inte just idag kanske, för idag har jag haft min vĂ€rsta bakfylla hittills i livet. Det mĂ„ste va Ă„ldern. 

Men annars sĂ„ Ă€r livet vĂ€ldigt bra, jag har haft och gjort under helgen och nu kan jag Ă€ntligen bara andas ut. Imorgon Ă€r en stor dag för mandis, en sĂ„n som jag kommer komma ihĂ„g i resten av mitt liv. Sen sĂ„ blir jag snart moster ocksĂ„ och det kan ju inte bli nĂ„got annat Ă€n succĂ© och om en vecka Ă„ker vi utomlands ocksĂ„. Hur ska jag hinna med mitt liv egentligen. Det Ă€r alltsĂ„ sĂ„hĂ€r det Ă€r att va vuxen. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0