đŸ»đŸ 







Det Ă€r svĂ„rt att förklara denna resa med ord, det Ă€r sĂ„ jĂ€vla fantastiskt pĂ„ alla sĂ€tt och vis. Det Ă€r lĂ€tt den bĂ€sta resan jag nĂ„gonsin har upplevt! Vi bor pĂ„ ett sĂ„ otroligt jĂ€kla bra hotell, god mat, goda drinkar, jag har det allra bĂ€sta resesĂ€llskapet, det Ă€r sĂ„ vackert sĂ„ det gĂ„r inte att förklara. Vi har gĂ„tt upp 7 varje morgon för att fĂ„ ut mest av dagen, jag har ett litet vattenland pĂ„ hotellet vilket Ă€r perfekt för ett barn som mig. Vi har varit pĂ„ utflykter som har varit den bĂ€sta upplevelsen nĂ„gonsin. Ja, kan inte förklara mer. Jag Ă€r sĂ„ tacksam för detta och det var precis detta jag behövde. 

IgĂ„r lĂ€mnade jag tjejerna ett tag för att gĂ„ pĂ„ spa. SĂ„ ja, jag Ă€r sĂ„ lycklig. Och det bĂ€sta Ă€r att det inte Ă€r slut Ă€n. 

Tack för mig. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0