Påsk







Nu är påsk över och jag har varit ledig i fem dagar, vilket inte har hänt på väääääldigt länge. Om jag är utvilad? Nej inte ett dugg, tre dagar på raken har jag varit ute och jäklar vad roligt jag har haft. Men utvilad är jag inte, så jag tror hellre jag blir utvilad nu när jobbet drar igång igen. Så det ska bli lite skönt ändå, med tanke på att jag är en riktig rutinmänniska. Jag mår nog egentligen bäst när jag är igång och jobbar konstigt nog. Men att jag är en konstig människa har vi väl kommit överens om för länge sen. 

Jaja, en riktigt rolig helg har jag haft iallafall. Nu ska jag sova riktigt länge så jag orkar med det normala livet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0