Lite skit bar

Hej på er! Min frånvaro på denna blogg lyser som i vanliga fall, men jaja jag har väl för ointressant liv för att äga en blogg helt enkelt. Det roligaste är ju att ni inte ger upp trots det. Tack för det, för att ert hopp fortfarande finns kvar. 
Jaja tänkte bara skriva några roliga ovanor jag har, som jag sitter och tänker på just nu. För det första så ligger jag helst upp och ner i sängen. För det andra så sitter jag alltid ner i duschen och det är sjukt obekvämt för nu har jag så mycket schampoflaskor på golvet så jag får knyta ihop benen för att få plats, "jaha Amanda det är väl bara att ställa sig upp då så är problemet löst?" Nej, det kan jag inte, för då förstör jag mina vardagsvanor och då blir hela jag dum i huvudet. 
Sen dricker jag alltid kaffe i vardagsrummet innan jobbet och jag ställer aldrig kaffekoppen i diskmaskinen efteråt, vilket pappa har påpekat både en och femton gånger, att det varje dag står en kaffekopp på bordet som jag bara inte kan ta bort efter mig på morgonen. Oftast så tänker jag "nu ska jag ta bort den, för husfridens skull". Men då får jag tvångstanken att jag inte kan bryta på ovanan, så då låter jag den stå där. Haha jag är nog redan sjuk i huvudet. 
Sen har vi ju detta med mitt redbullberoende, som jag faktiskt har kommit ifrån. Idag mina vänner har jag varit utan dricka och framförallt energidryck i 3 veckor, wooooow tänker ni. Men ja ifrån att dricka några redbull och burn per dag, till att inte ha druckit en droppe på tre veckor är stort, iaf för mig. 

Så ja om jag ska skriva om mig själv på en dejtingsida så lär det ju stå "söker en kille med stor dusch så jag kan sitta när jag duschar, tolererar kaffemuggar på vardagsrumsbordet samt inte dricker energidryck", det är inte bara bara här i livet. 




Kommentarer
Postat av: Olivia melkersson

du är knäpp :) :*

2016-03-11 @ 08:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0