Fin söndag för en gångs skull

Man vaknar av att någon väldigt bekant pratat på nedervåningen, skitsamma tänker jag och försöker somna om. Tre sekunder senare strömmar Erica in i mitt rum "dags att vakna, vi ska hitta på massa saker". Happ din lilla motherfucker tänker jag och går upp i förtvivlan. Så började min dag, min enda lediga dag denna vecka. Men det tackar jag för nu, för jävlar vilken effektiv söndag jag har haft. Vi började med lunch på sahlströmsgården, sen vidare på en liten tur, sen lite häng i solen och sen vidare till Fia. Sen åkte vi till Emma och olden, där tacos stod på schemat. 
En vanlig söndag hade jag gått upp ur sängen vid 17.00 för jag klarar inte av att se dagsljus, gjort allt i min makt för att må bra igen och sen legat i sängen och härjat med Emma och Erica. Söndagar är ju en av veckans bästa dagar, det har jag tyckt i alla år och det tycker jag även nu. Även fast jag oftast sover hela dagen för jag är för dålig för att orka leva ett normalt liv. Men idag mår jag som sagt bra, för det blev en lugn kväll igår vilket var mer än välbehövligt. Så nu är jag väl ännu mer laddad för en veckas jobb igen antar jag. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0