10 favoriter



1. På en strand i Spanien med min bästa vän. Det är livet det. 





2. I ett otroligt fint Stockholm, gröna Lund och massa fjärilar i magen. 




3. I en park i Karlstad. Alltid varit en jävel på vardagslyx.




4. Vid mammas sommarstuga i Arvika. Så jäkla fint ställe. 


5. På en strand med mamma i Thailand, det slår väl nästan allt. 


6. I en solig och färgglad park i Barcelona.


7. I ett lite mindre soligt Stockholm, på summerburst med mina älsklingar. 


8. Med två av mina fruar på en strand i Bulgarien. Mycket drinkar och samma mat varenda dag. Perfekt resa. 


9. I Rhodos med Amanda och Emma, också en helt fantastisk resa. 


10. Låg och plaskade i ett iskallt hav i Kreta, en otroligt fin resa med Olle. Lärde mig dricka öl och hade alkoholhalten kanske stabil under hela resan. Fint. 

Jag har rest endel i mina dagar ändå och nu ligger jag och planerar nästa resa, som blir av i maj. Gudars vad gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0