🎉




Jag har haft en veckas semester och jag Ă€r egentligen tröttare Ă€n nĂ„gonsin. Maj har varit en hektiskt mĂ„nad med massa saker att göra hela tiden. Det har nog varit min bĂ€sta mĂ„nad i hela mitt liv faktiskt, bĂ€sta och stressigaste. SĂ„ nu försöker jag landa i alltihop och det har tydligen gjort mig otroligt sliten. Men nu kan jag andas ut, för nu slipper jag ha prestationsĂ„ngest inför baler med mera. SĂ„ nu ska jag försöka njuta av att jag har blivit moster igen, att jag Ă€r Ă€gare till min egna salong, att jag har haft en semester med mina pinglor som var sĂ„ jĂ€vla bra och att jag snart har semester igen haha. Det Ă€r hĂ„rt att ha eget sĂ€ger dom. 

Idag har jag trĂ€ffat min fina mamma, det gör en alltid vĂ€ldigt glad och nu ska jag dra pĂ„ mig festdrĂ€kten för lite roligheter. Det Ă€r ledig helg det. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0