Nämen ett inlägg idag igen




Mitt bästa tidsfördriv när jag är själv är nog att kolla igenom min egna blogg. Haha vad är jag för människa egentligen? Ja den frågan ställer jag till mig själv ett antal gånger när jag bläddrar från månad till månad. 

Har iaf kommit fram till att jag var en mycket roligare person med rött hår, med lila, rosa och blått också. Så nu ska jag fundera några månader om det är dags igen. Eller om jag ska fortsätta vara normal ett tag till. Det återstår att se, förändra mitt hår har jag ju gjort ett antal gånger förut och spontant blir det varje gång. Men nog om hår. 

Nu är jag hemma i Sverige igen efter min jobbvecka i Norge. Det är lika skönt varje gång jag kommer hem, även fast jag trivs så jäkla bra där borta så blir det ändå inte samma sak som att va hemma. Så idag har jag utnyttjad det faktum att jag inte har några vänner för idag, så jag har varit väldigt effektiv. Jag tänkte ta det lugnt i solstolen hela kvällen idag nämligen, men det gick 15 min så kröp det i stackars kroppen, varför föddes jag som världens rastlösaste person? Jag måste verkligen ha någonting att göra heeeela tiden annars blir jag verkligen galen, så för att förhindra det så åkte jag och målade min älskade bänk, skyltade om i salongen och gjorde såna vuxengrejer som är skittråkiga. 

Ja men det är alltid lika intressanta inlägg jag får till här, men hallå! 2 inlägg på 2 dagar har inte hänt på flera år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0