Godnatt









Min semestervecka var ju en 10poängare på alla sätt och vis, jag hade det sååååå bra! En alldeles för  måndagsfylla uppe i skogen, Liseberg, Stockholm som innehöll god mat, shopping och gröna Lund med Emma och Erica, kvällsdopp med mera. Ja jag kunde inte ha fått en bättre vecka. 

Nu har jag dock jobbat en vecka och klagar egentligen inte över det heller, jag är på ett sång jäkla bra humör om dagen så jag vettefan vad som har hänt. Kanske börjar på att känna mig väldigt väldigt extremt nöjd med tillvaron. Det har jag iofs gjort länge men nu klaffar det liksom rätt hela tiden. Om en vecka flyttar jag ut från pappi till ett litet hus på landet. Hur det känns? Ja det känns stort för lilla mandis. Och otroligt skönt att få pyssla med småsaker om kvällarna. Kanske jag börjar bli ordentligt vuxen helt enkelt. Det är stort för att vara mig det. 

Så nu lägger jag all min dyrbara fritid på att måla möbler, sitta på instagram och hitta inspiration, gör listor på vad jag behöver köpa, hur jag ska göra iordning uteplatsen osv. Så det går verkligen ingen nöd på mig, men min blogg skriker på hjälp däremot. Jag har alldeles för intressant liv så jag har aldrig tid helt enkelt, haha ja vi skyller på det iaf. Ska bli bättre mina vänner, jag lovar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0