Update









Hej på er! Ja vad har hänt sen sist? Jag har kommit hem från Norge, jobbat här hemma i snart en vecka vilket har varit såååå skönt. Haft tacosmiddag hos frugan, sett på nostalgifilmer. Åkte iväg till Oslo i lördags, var på årsfest och bodde på hotell med mina norska kollegor. Årsfest är någonting som är så otroligt roligt, alla anställda i Hairport samlas, blir bjuden på 3 rätters och umgås med de 300 personerna som är på festen. Sen dansar vi hela natten lång och är skitdåliga dagen efter. Det är standard. 

Annars då? Hatar snö så in i bomben och gick och spontanköpte en ny telefon förut. Det var jag värd tycker jag, slösmaja som jag är. Ikväll ska jag äta middag med mina tjejer, livet är bra som vanligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0