Ni är bäst




Låt mig bara får hylla dessa två i ett alldeles eget inlägg. Jag hyllar dom nästan i varje inlägg men nu ska ni få ett eget. För det ni gör mot mig gör mig varm i hela hjärtat helt ärligt. 

När jag fyllde 20 så ordnade dom en överraskningsfest till mig, fixade allting bakom min rygg och det är ganska svårt när vi är med varandra all ledig tid. Dagen efter kom dom på mitt kalas med släkten och förgyllde även den dagen. 
Och igår stod dom helg seriöst parkerade vid gränsen när jag kom hem från Norge, med blommor. Jag kan inget annat än skratta ihjäl mig att dom verkligen gjorde det. Det tyder liksom på vilka jävla hjältar dom är. 

Att dom skriver "nu kommer vi" när jag ligger helt totalt stendöd dagen efter en festnatt och jag vill inte prata med någon utan helst gå i ide, då kommer dom fast jag säger nej, lägger sig bredvid mig i sängen och får mig att skratta ändå. Kan egentligen fortsätta hur länge som helst, ni är för bra. Alla borde få ha såna som er i sin närhet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0