❤️❤️❤️❤️














Alltså förlåt mig men vilket jäkla nyår jag hade! Det var nog en av de bästa kvällarna under 2015 för att va helt ärlig. Vi började med att checka in på hotellet, sen bubblade vi och badade bastu, drack gott och var väldigt glada. Sen fixade vi oss och drack ännu lite mera. Sen drog vi och åt tre rätters som var såååå himla god! Sen firade vi tolvslaget vid sandgrund med sjukt myxket folk. Träffade Sofia och var allmänt lycklig, efter det så blev det hotellet med min pyjamas på givetvis. Lugn och helt perfekt nyårsafton. Men herregud vad roligt jag har haft, jag älskar mina kompanjoner så mycket. Dom skrattar jag så sjukt mycket med, dom kan jag faktiskt prata med om ganska vettiga saker, dom är ärliga och ja dom kan jag skratta med fult ut. Sen är vi ganska sjuka i huvudet allihopa också, vilket gör det egentligen ännu roligare. 

Så tack för bästa nyåret hittills i mitt liv och tack till mig själv för att jag kom på denna strålande idé ifrån ingenstans. Att jag även hann med att träffa många av mina andra vänner är ju också helt perfekt OCH fick äta trerätters och bada bubbelpool.plus att jag inte är bakfull idag, ja ni hör ju själva, perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0