Nytt kapitel nu igen






Så! Jag har äntligen blivit vuxen på riktigt och flyttat hemifrån. Haha det var väl på tiden ändå tycker jag. Nu har jag snart haft mitt lilla hus i 2 veckor och jag älskar det. Jag är så nöjd! Förutom att jag är världens mesigaste person och sov första natten själv igår så går det bra. Jag har ju tydligen blivit mörkrädd och dum i huvudet som hör saker och ligger under täcket och gömmer mig osv. Men idag känns det lite bättre, ni ser även jag kommer bli vuxen. På god väg nu iaf! 

Så vad har hänt mer sen sist jag skrev något här då? Jag har haft så många myskvällar med tända ljus, god mat och kortspel osv. Jag har varit ute och varit galen på fest som i vanlig ordning, legat en hel dag i sängen och klagat över hur bakfull jag är, är det åldern eller vad sker med min brutala bakfylla? Jaja. Sen har jag jobbat jobbat och jobbat. Och haft lite fler mysiga kvällar i huset och in Norge. Det faller på plats det här livet. Mer och mer för varje dag som går. Och det är ju precis så det ska va, så jag är nöjd. 

Nu ser jag faktiskt fram emot hösten, vi ska hinna med en Ullaredresa! Så som jag har längtat. Och så älskar jag att tända alla mina ljus och bara mysa. Så ja. Så Jajajajaja, lägg dig och sov nu Amanda. Du ska upp och jobba tidigt imorgon för att sen åka hem till Sverige igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0