Livet är för bra




Jag är ju en mycket rastlös människa och jag hatar att stå still utan att komma framåt. Det är en mycket bra egenskap tycker jag, för nu håller jag faktiskt på att få min dröm till verklighet. Jag är ju ungefär världens gladaste människa över detta och jag är skitdryg som inte berättar mer än så. Men det kommer mina vänner. Nu ska jag ro i-land detta projekt sen ska jag njuta av att vara mig själv. Mamma och pappa borde va stolta över sin yngsta dotter, det kan jag iallafall säga. 

Så annars då? Jo jag krigar på här på mina jobb. Under veckan har jag varit på kurs i Oslo och lärt mig så sjukt mycket. Ville ibland lägga mig ner och grina över tekniker jag inte fick till men ja, det gjorde jag givetvis inte. Även om det hade varit typiskt mig. 

Nu ska jag bocka av mina tre kunder innan jag tar en ledig helg. Ikväll är jag bjuden på middag och imorgon ska jag ut och ha roligt. En helt vanlig helg med andra ord haha. 

Har förresten bokat en resa till Zhakynthos också, om några veckor flyger vi och jag längtar såååååå mycket. Är så värd det, givetvis hihuhu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0