Jaha







Jaha hej på er igen. Det är en mycket mörbultad mandis som skriver i detta nu. Jag har nämligen varit i norska fjällen hela helgen och där har jag ramlat både en och två gånger givetvis. Men annars var det fint, en helg med mina favoritnorskar kan väl inte bli något annat än bra. Så ja, det har jag gjort. Har även tatuerat mig ännu lite med och fyfan, varför gör jag detta undrar jag? Plågar mig såhär mycket frivilligt liksom. Jaja det börjar ta form iallafall och jag börjar på att bli väldigt nöjd. 

Sen har jag tappat min relativt nya mobil i backen så den sprack samt hunnit med att tappa bort mina nycklar. Som är åter på sin plats igen. Så ja, livet knallar på, allt är som vanligt. Haha jag blir aldrig förvånad över hur mycket dumt jag hinner göra på så kort tid. 

Lär ju nästan berätta att jag inte hann säga någonting när jag skulle lämna in telefonen innan dom sa "jaha du har spräckt telefonen gissar jag på? Ja du hade den iallafall i 1,5 månad". Det är så härligt att va Amanda Carle ibland. Jag älskar mig själv. Jag är en bra människa. 

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0