hejsan

 
 
Hejsan. Är det någonting jag verkligen inte har tur med så är det mobiltelefoner, som idag skulle jag uppdatera min jädrans iphone, vad hände då? Jo den tvärdog. Så jag har ägnat hela dagen till att googla, grinat, skrivit till smarta tekniska människor i hopp om att få hjälp och suttit i emmas säng och varit förtvivlad samtidigt som hon har försökt att hjälpa mig. Men nej, den är stendöd telefonjäveln. Så nu sitter jag alltså vid datorn, vilket jag inte har gjort på flera år, känns märkligt. Det är helt otroligt vad beroende jag är av min telebubu, så det kan vara bra för mig att avvänja mig lite.
 
Annars har helgen varit väldigt fin, jag är faktiskt väldigt glad trots min trasiga telefon. bra, då vet ni.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0