Day 1











Kan verkligen inte förstå att jag är på svensk mark igen. Det känns sjukt tråkigt att denna vecka är slut, men jag är så jäkla glad för jag har verkligen haft världens bästa vecka. Vi har verkligen haft det såååå fint! Otroligt fint väder, otroligt fint hotell, miljö, god mat, roliga människor och världens bästa sällskap. Vi har fått med oss endel minnen alltså, resan har verkligen innehållit allt möjligt. Haha vissa saker finns det inte ord för ens, så det tänker jag inte gå in på, mer än att jag kan säga att vi besökte bargatan, det är allt som behövs att säga. Haha herregud. 

Nu har jag sovit hela dagen och försöker samla energi till att packa upp. Denna vecka ser jag fram emot att träffa mina andra fina vänner och fia och hennes lilla prins, fyfan gråter av lycka när jag tänker på att hon har blivit mamma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0