Livets helg del 2









Det perfekta sommarlivet fortsätter. En heldag i Sunne med bad, tårta och lek, sen häng på mormors altan med Mammi och mormor❤️ Sen drog jag och hämta favoriterna för en fisketur i sörmark. Jag hatar fiskar och jag hatar mask, så jag satt mest och njöt av solnedgången och fixade lite bloggvirke i form av dom där bilderna ni ser där uppe. Jag berättade för mina töser att målet med den här semesterveckan är att bli lite mer harmonisk och mindre rastlös. Haha det får vi se hur det går med. Men jag älskar det här, jag är glad i livet för att citera Emma. Vi avslutade natten med ett nattdopp i bara trosor. Klart man inte kan göra något annat än att älska livet när det är såhär. Herregud nu måste jag sova, får inte vända på dygnet såhär mycket, det kommer gå illa. 

Godnatt, livets vecka fortsätter imorgon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0