Tbt




Året var 2013, jag befann mig i flisa mitt i natten, jag åkte i någonting som inte ens kan kallas bil, så jag åkte alltså runt i något annat än just en bil. Jag stod alltså på ett torg i Flisa med en massa onyktra människor, jag skulle ringa pappa och säga att jag mår bra och att jag snart kommer hem. Ringer pappa, han svarar inte, jag blir fullständigt rasande och säger ett och annat elakt ord om att han inte svarar. 
1. Klockan var 03.40, han sover Amanda? 2. Sen när har ett mobilnummer 15 siffror? 3. Hur dum i huvudet är du? 4. Och vad gjorde du i flisa? 

Dessa frågor ställer jag mig än idag. Gud vad jag har skrattat åt detta sen dess, jag slutat helt ärligt aldrig att förvåna mig själv. 

Kommentarer
Postat av: 👍

😂😂😂👍

2015-02-28 @ 23:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0