Tjena







Jaha här var det länge sen jag hälsade på. Under den tiden har jag hunnit med endel som i vanlig ordning. I helgen var det en stor dag för då var vi på dop för min frus lilla kille, världens sötaste pöjk det. Har även hunnit med en liten tripp till Karlstad, ätit kantareller, börjat med någon dum diet, jobbat och försökt hitta en billig resa. 

För en resa,  det måste jag nämligen på. Jag har två veckors semester kvar och är det någonting jag inte klarar av, så är det att bara gå hemma. Det blir jag bara mer stressad av, så i höst ska jag iväg, någonstans med min tös som hatar solen, haha ska bli intressant. 

Nej, nu ska jag ta med min termosmugg fylld av kaffe och dra mig mot Norge för lite kvällsjobb. Haaaade

Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Det låter underbart med en resa! Har också kikat på resor idag, vill så gärna iväg...

2015-08-27 @ 14:34:12
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0