Koseligt








Nu har jag alltså varit på norskt bryllup också, så nu kan jag bocka av det från listan. Det var roligt, fint och mysigt. Jag grät en skvätt några gånger, fyfablarns vad vackert det är med bröllop. Sen åt vi typ fem rätters tills vi tillslut slängde av oss klackskorna och dansade loss till norskt dansband. Roligt med andra ord och vilka otroligt bra kollegor jag har, så jäkla glad för att jag åkte till en randomsalong i Norge för snart 2 år sen, lämnade cv och sen tillsist bestämde mig för att börja där. Kan vara något av det bästa valet jag har gjort. 

Men ja, idag ska jag ägna min lediga tid till att vila upp mig. Slitsamt att vara på topp varenda helg som sagt. Puss å kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0