Min påsk












Vilken härlig påsk jag hade, det gick i festens tecken kan man väl lugnt säga. Men jag hann även med lite familjemiddagar, häng i lekparken, ganska många timmar kortspel, ganska många timmar i bil, jävligt många skratt, tacos och tacos. Jag och Erica var även på en härlig picknick, som vi trodde skulle vara varm, men som var allt annat än varm, som ni ser på bilderna ovan.  Det var en fin ledighet helt enkelt, tror jag verkligen behövde det. 

Påtal om tacos, jag har nu gått in i en utmaning mot mina vänner som gillar att leka med tanken att jag är envis, så jag har nu börjat med tacosdieten. 31 dagar ska jag äta tacos, japp. 1. Ja jag är sjuk i huvudet 2. Ja jag kommer klara det. 3. Jag är rolig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0