Jisses va bra









Att vakna av ljudet när Sofie öppnar en cider 04.30 och säger "carle, idag tar vi studenten", det är inte någonting som händer varje dag. Nej, en gång i livet och den dagen var det roligaste och bästa som har hänt mig. Att vara fullt berusad när klockan är 10, gå med 30 frisörtjejer med en högtalare på hjul och sjunga det fulaste och högsta man kunde, att gråta och skratta samtidigt, att få slutbetygen, att vara stolt, att springa ut till sin familj och försöka vara ordentlig och sen gå upp på flaket och vara galen. Det mina vänner, det slog allt. Sen somnade jag i bilen hem och vaknade cirka 4 timmar efteråt. Och sen gick på förfest i fem minuter innan jag gick hem och sov, det händer inte heller varje dag. Men det hände då och det var trots allt den bästa dagen i mitt liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0