93973




Fan att det redan är slut på min lediga dag, skulle behöva flera stycken till. Hösten är verkligen inte min tid på året, javisst det är jättemysigt med levande ljus och skit men nu räcker det. Jag blir automatiskt väldigt ful på hösten, ful, sjukt trött och lite halvbitter. Men idag har jag haft en mysig dag, en såndär då man inte gör ett skit. Vaknade mitt på dagen, försökte få tillbaka lite färg på kroppen på sams - mission failed, degat i Olivias säng framför Wallander, degat ännu mera med Erica och tränat. Det var skönt att vara slapp, man behöver det ibland. 

Nu ser jag fram emot tisdag då jag bestämde mig för att jag var värd att vara ledig, samt 1 november då jag och Sis drar på den årliga turen till Ullared. Den är obligatorisk helt enkelt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0