61617

Haha okej. Hej på er, min frånvaro glänser något otroligt ni får ursäkta mig. Men 1. Jag är så jävla bitter, har egentligen ingen som helst anledning. 2. Min trötthet tar död på mig, kan iofs vara en av anledningarna till varför jag är bitter. 3. Inget speciellt roligt händer mig, där har vi en anledning till. 4. Skoja bara, imorgon åker jag till Ullared. Kan egentligen vara ännu en anledning då det var 5km lång kö för att komma in häromdagen. 6. Jag känner mig som en heffaklump. Och där har vi ännu en anledning. 

Så okej jag har anledningar till att vara bitter, det är grått, trist, att vara singel nu gör mig galen, för nu är tiden då man kryper ner i sängen, tänder ljus och ser på film med värmefilt på sig och kramas. Kommer någon och säger "öööh det kan du göra ensam eller med en kompis" så NEJ, det kan jag inte för det är inte samma sak. Så nu avslutar jag mitt största bitterhetsinlägg som jag någonsin har skrivit, lägger mig, utan tända ljus, kramar och värmefilt och tar på ett solsidanavsnitt. Och där blev jag genast lite gladare. Godnatt. 

Här får ni den perfekta bilden till detta inlägg, varsågoda.



Kommentarer
Postat av: Olivia

haha vi kan ligga och kramas!

2014-11-01 @ 10:27:50
URL: http://thesimplegirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0