0977




Vilken fredag jag har haft idag! Har hunnit med värsta gympasset xD körde som fan :P jaja nog om det. 
Sen var jag på bamsegympa och det var också väldigt roligt, haha började gilla barn lite mer. Är inte så barnkär i vanliga fall, men nu har jag ändrat mig lite och jag tyckte t.o.m det var kul. 
Sen Kinamat med mina bästisar pappa och Erica ❤️ Och nu har jag precis kommit hem från en catch-up med Nathalie. Kunde verkligen inte ha haft en bättre dag än detta. 

Imorgon ska jag dock jobba, ni vet ju alla min kärlek till jobblördagar.. Men sen ska jag ha riktigt kul på kvällen så det är helt okej med mig ändå. Trevligt förresten att jag bloggar, händer ju inte allt för ofta nuförtiden. Chingching. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0