Wiiie






Snart är det ju faktiskt dags för bal och endel bröllop. Jag har fått endel förfrågningar till olika baler och även några bröllop och jag kan säga, att ingen blir nog gladare än mig när ni frågar. Så sex stycken tjejer till två olika baler ska fixas, tre tärnor till bröllop och två brudar har jag att göra under sommaren. 

Så passande nog var jag på visning igår kväll med salongen, där dom visade vårens största trender inom bröllop och bal, så nu babys är jag full av inspiration. Roligt nog ska jag ju själv hinna gå på bal också, men dä äh jö int lik noga dä na. 

Kommentarer
Postat av: amanda

jag och emma våldgästar dig någon kväll framöver! så kan vi fika och testa frisyrer? :D

2014-03-12 @ 19:35:03
URL: http://aepplepaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0