wierd

 
jag har åkt till karlstad fram och tillbaka flera gånger den senaste veckan, tåg och jag hatar tåg. Idag gjorde jag också det, åkte tåg och hade två stora hundar som satt bredvid mig och en erica som satt och smaska på cheeseburgare. Åkte även fram och tillbaka idag, idag var jag dock en aning lyckligare än de tidigare resorna då jag hämtade ut min mobil. Att såna saker kan göra en så lycklig. 
 
jag har även sett två skitdåliga svenska filmer. Jag kollar alltid på svenska filmer fast jag tycker att de ofta är rent utsagt äckligt skitvärdelösa. för det är dom oftast, ändå fan kollar jag på dom. Ja, vill ni har ett svar på varför jag gör det, så kan jag inte svara. Så är det med det. 
 
Imorgon ska jag fira jul också, med mammsen och resten av familjen och på kvällen ska jag fira nyår med en såkallad nyårsmiddag med pappa och olle. Vi är en konstig familj. Ja herregud men bättre sent än aldrig har jag hört många säga, kanske ligger någonting i det trots allt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0