en dos med kärlek



en aning pinsamt är ju det här, men just nu sitter jag på tåget mot Sis och vet ni vad jag lyssnar på? Jo Lasse stefanz. Jag har drabbats av någon slags torsbytörgssjukan. Det är någonting jag borde ha hållit för mig själv, men man ska bra ärlig mot sig själv och jag tror det är så att det finns en liten Torsbyslor inom mig, sorgligt nog. Det är ingenting jag är stolt över som ni säkert förstår. Men så är det. Men imorgon åker jag till Stockholm och då hoppas jag den gamla mandis återkommer med lite dunkadunka i hörlurarna istället. 

Nu bytte det låt till folköl och dunkadunka, nu har det definitivt gått för långt så nu håller jag käften och byter spelningalista ifrån Torsbyfylla till Digster Dancefloor eller något sånt. Godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0