Underbara lov










Vilket jäkla fantastiskt lov detta har varit. Har verkligen haft det så himla fint. I fredags agerade jag chaffis återigen, till Stockholm! Jisses Amalia vad arg jag var när jag snurrade runt mitt i stan, gpsen var jag sjukt nära att kasta ut genom fönstret. Vilken skit. Men hem kom jag och jävligt duktig var jag dom klara det där alldeles själv. 
Igår hade jag nog lovets bästa dag. Jag drack drinkar, var på marten, åt kanderad äpple, åt mongolisk buffé, traskade runt i fina Karlstad och var på bio med Olle. Så lycklig och så glad. 
Idag fick jag dock migrän och har skrikit och gråtit för jag har haft så ont, det är verkligen en sjuk smärta det där. Men skitsamma, nu ser jag på Beck så nu mår jag bra igen. 

Vi hörs hörni, ja det gör vi. Hoppas ni har haft det lika fint som jag har haft. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0