hejhejhajhajtja

Vad får dig att må bra och vara glad? När jag gör något bra, gör någon glad, när jag är med mina amigos, när saker bara stämmer liksom. 
 
och ledsen? Ja det är väl tvärtom mot den andra frågan, när jag gör något dåligt, det drar ner mig väldigt mycket. 
 
vem gjorde dig senast glad? Fia, Olivia och Olle 
 
vad håller du på med just nu? pluggar körkort, dricker kaffe, skriver facebookmeddelanden till fia, kollar på baluppsättningar, skriver sms med olivia samt olle. Allt detta kan jag göra på en och samma gång. Fantastiskt. 
 
Vad gör du om fem år? Jobbar i Oslo, har inga barn, är en grym frisör och älskar livet. 
 
Och om tio? Bor nog i Karlstad, är fortfarande en grym frisör, har nog barn, eller vänta hur gammal är jag då...? 28.. ja jag har nog ett barn iaf. Förhoppningsvis. Och jag älskar fortfarande livet. 
 
Favoritmat? Räkor och mos. Inte tillsammans då som ni kanske förstår. 
 
Favoritdryck? Måste jag välja en bara? Nej, så kaffe, cola och Redbull blåbär. 
 
Vad ska du göra imorgon? Gå till skolan, vara trött i skolan, få huvudvärk, vilja gråta och sen gå hem. Som en vanlig måndag, haha pessimisten amanda carle. Nejra, men jag ska gå till skolan och på kvällen ska jag på Schwarzkopf's visning på CCC, mycket roligt. 
 
Och i övermorgon? Då ska jag på färgkurs. Sen hoppas jag på att få börja flytta. Åååååååh <3
 
Gillar du dig själv? Ja
 
Varför/varför inte? Men vad jobbig, jag vet inte varför. Nöj er med att jag trivs med mig själv bara!!!!!!!! Gaaaaaah. 
 
Älskar du någon? gör man inte det borde man ringa till rådgivningen. 
 
Vad längtar du till? Jag längtar tills jag får gosa med Aliciabebis, tills jag och fia flyttar, till jag tar studenten och få gå på balen och blablabla ni vet allt sånt. Tills jag får körkort. Och tills jag ska göra ett helt gäng snygga tjejer ännu snyggare till balen. Japp. Tack och bock nu orkar jag tamejfan inge mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0