'

Vet ni vad? Igår somnade jag vid 18.00 och vaknade idag 11.00, det är ganska sjukt. Om jag sov bort mina förbannade sjukäckelvirus? Nej, men det var skönt att sova. 
 
Så vad gör jag idag då? Ingenting och det håller på att göra mig galen, det kliar i kroppen redan. Jag borde skriva färdigt mitt tal om min hjälte. Min hjälte är fia. Och egentligen är det inte ett dugg svårt att skriva ner ett treminuterstal om den tjejen, men jag har tappat bort min skrivförmåga. 
Ni får gärna komma med ett sällskapsspel eller en drös med skvaller om ni har vägarna förbi Ria i Torsby, för det är alltså där jag befinner mig. Tack, jag håller på att bli galen här i min otroligt sköna, men hemskt tråkiga säng. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0