buhu

Jag har skrivit om det här inlägget sex gånger. Ingenting blir rätt och ingenting blir bra. Det går inte idag helt enkelt, det här med att försöka få ur mig något vettigt. Jag är inge bra på vett. Tvärtom faktiskt. Söndagar är det iaf och jag ska återigen bege mig mot karlstad där jag inte har något hem. Snart får jag dock ett riktigt hem och det ska bli väldigt skönt. Jag gillar inte att bo på i en resväska. Men jag har fina vänner som låter mig sova på deras soffa och i deras sängar.
 
Jaha hur går livet då Amanda? Jo det går bra. Jag bor alltså hos diverse folk sön-ons, går i skolan och klagar mycket över hur tråkigt det är med religion och hårkemi. Men det gör inget, jag trivs ändå. På onsdagar åker jag hem och det är alltid så extremt skönt att komma hem till pappa, harry och våfflan. Jag håller på med körkortet vilket håller på att driva mig till vansinne. Eller nej, jag driver mig själv till vansinne för att jag är så fruktansvärt trögfattad, sen när blev jag så? Jag hade det ju jävligt lätt för mig förut. Det har försvunnit gott folk. 
Jaha och sen har jag praktik torsdagar och fredagar. Det är så det funkar helt enkelt. Har saker att göra hela tiden och det är förvisso väldigt skönt eftersom jag är en rastlös människa. Ja, såhär långt inlägg har ni nog inte fått på några år. Grattis till er. Min mobil är fortfarande död, hemskt är vad det är. Överlever inte detta. Här får ni en bild sen i december eller något. Grattis igen. Er lyckodag idag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0