sånt som har hänt idag typ

Idag köpte jag min första ansiktskräm någonsin. Julia tappade hakan när jag berättade att "pfft sånt använder då inte jag". Så jag gick och köpte mig en. Känner mig plötsligt mycket kvinnligare. 
 
Sen gick jag till banken, var trevlig och glad när jag gick därifrån. Tack vare det kände jag mig plötsligt mycket mer vuxen också. 
 
Jag har haft fulljävlarulle på praktiken idag, alla vill bli julfina och julfina blir dom tamejfasen också. 
 
Jag smörjde nyss in mitt ansikte med den där krämen, känner mig som en ny människa. 
 
Imorgon är det helg och denna helg har jag så extremt mycket roligt på agendan. Imorgon se på innebandy tills jag troligtvis går i sömnen hem. På lördag ska jag på 30års-kalas och jag har inte den blekaste om vem som fyller år, eller jo jag vet vem, men jag har aldrig bytt ett ord med honom. Så det kan bli intressant. 
"agendan" förövrigt.... sa ju att jag har blivit vuxen idag. 
 
Jag lyssnar fortfarande på den där låten. Kan fortfarande inte texten, värdelös amanda. 
 
Tack och hej. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Gud va stolt jag blev över dig! :D

2013-11-28 @ 21:34:05
URL: http://juliabarremyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0