gött

det är ett jävla farande hit och dit på mig ni. Idag var jag otroligt sjuk från skolan och åkte till torsby istället för färgkurs på salongen. Vem kan få för mycket av sådant? Inte mandis inte, nejnej. Så idag gjorde jag ytterligare en rödfärgning, det kan ju vara den kategorin jag numera är typ bäst på. Ja man får vara självgo. "jag är så dålig på allt blää livet suger, ååh jag kan ingenting" en sån är inte jag, bara att ta det. Man får ju faktiskt tycka man är bra på det man är bra på. Med all rätt. Kanske borde bli a lifecoach istället.
Jaha iallafall så är jag påväg hem till karlstad igen, för en dag i skolan och sen tillbaka till torsby för två dagars praktik. Det är ju fantastiskt. Imorgon har jag prov också, mindre fantastiskt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Becciz

Emmas hår blev skit snyggt, bra jobbat! ;)

2013-11-13 @ 21:49:08
URL: http://rebeccajohnsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0