jahapp

 
 
inatt började jag gråta för att våfflan bet mig i tårna, jag grät verkligen. Haha jag är världens PMS monster, dont mess with me broees yoo. Ahja iaf då la jag mig i soffan och hon fick ligga i sängen alldeles för sig själv, kattjävel så bortskämd.
 
Jag har en grej med prislappar i jackor, det känns så tomt om jag inte har kvar den. Så i fyra av mina senaste jackor, så hänger prislappen så fint kvar. Det är mest för att visa hur bra jag har det ekonomiskt, att visa er att jag har lite dyrare jackor än er. Japp då fick vi det avklarat.
 
Jag är snart lika blond som jag var innan jag totalt tappade bort min intelligens och färgade mig svarthårig.
 
Fråga mig någonting om en julkalender och jag svarar inom 10 sek. 
 
Jag ska göra en undersökning och kolla hur många av mina blogginlägg under mina typ fyra bloggår som har rubriken "hej" eller ja någonting med "hej". Haha det kommer bli en pinsamt resultat.
 
Haha jag är så dålig på sånt här. Tramsmandis, sö dåli
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0