Midsommar

Jag borde ha något återkommande alarm på min mobil som påminner mig om att blogga. Det här är ju skamligt Amanda förfan.

Jaha och nu då? Eeheem har jag berättat om midsommar? Nej? Men då gör jag det. Den var lång den dagen, men jag märkte inte av att natten var så ljus som den borde ha varit. Ahja, jag kollade på alla korkade människor som utsatte sig själva och sprang Borejoggen när det fanns noll syre i luften. Sen åt jag mat, och glass. Och jordgubbar. Och mat igen. Ja det var ganska gott har jag för mig. Ja det var det nog. Sen var jag bitter ett tag på mitt rum, ja jag var lite som en trotsig tonåring som övervägde att stanna hemma. Men mina vänner, det gjorde jag inte.

Kvällens höjdpunkt var att träffa alla blöta och fina människor som jag inte har träffat på jääääättelänge. Och att dansa på torsbytörg i spöregn var också rätt sköj. Sen gick jag och la mig med lockar i håret och smink överallt, lycklig var jag. Och jätteful. Japp. Sen gick jag upp 2 timmar senare. Förresten så var nog det midsommarens största höjdpunkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0