sommarvikarien checkar in

japp, jag ska alltså hjälpa mandis lite på traven eftersom hon tar semester härifrån lite då och då när hon känner för det. snäll amiga over here. eftersom jag är en amatörbloggare och aldrig vet vad man ska skriva om, så ska jag göra en sånhär 30-dagars blogchallenge. det är ju skiiiitbra för er som inte vet så mycket om mig hehe. vi kan till och med börja nu direkt. 
 
dag 1 - berätta om din dag och lägg ut en bild på dig själv. 

det här är jag hehe, och vad har jag gjort idag? jag vaknade, kände mig sjuk så låg kvar, somnade om tre gånger innan jag gick upp, gick ut och solade på balkongen tills jag gick in och lagade makaroner och bacon. sen duschade jag och sen åkte jag till världens ände för att hämta hem min fru. mycket produktiv dag. hörs imöra ra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0