Jul. 25, 2013

Jag är nu ensam hemma i några dagar. Det känns sådär. Jag är ju iofs van att bo ensam tänker ni. Och ja, det har ni rätt i. Men nu är det såhär, jag har ett helt hus att ta hand om, jag är redan hungrig och jag kan inte laga mat. Tur att pappa har laddat upp med en massa smörgåsar åt mig. Jag har även två små monster som jag ska ta hand om helt själv. Nej mena tre monster, måste ju ta hand om mig själv också.

Alltid när jag har varit själv i detta hus har någonting äcklig hänt. Sist kom det en tant och hälsade på. Hon stod på trappen i typ tre år utan att plinga på, sen ställde hon sig utanför mitt fönster och bara kolla in. Vem gör så? Och det var ingen sån där söt liten tant. Nej hon såg ond ut. En annan gång startade brandlarmet. En tredje gång stod det en bil utanför huset i också typ tre år och väntade liksom på att jag skulle komma ut så dom kunde kidnappa mig. Ni hör själva, vad händer denna gång?
Ja jag är nojig. Amanda söker alltså en sambo på obestämd tid. Som kan laga mat, skrämma bort alla kidnappare och ondskefulla människor. Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0