Hehe

jaha, skoja bara med det där med att rastlösheten inte fanns hos mig idag som vän. Jag blev lika rastlös som vanligt och gick därför till fia. Hon är fantastiskt bra hon. Ni vet, ibland vill man bara ge hela världen till vissa människor. Det vill jag, till alla mina vänner. Jag är känslosam idag, lätt att bli det en regnig tråkig söndag.

Jaha och vad är det för bild nedanför då? Något min mor och far antagligen inte är speciellt stolta över, men jag är. Förbannat också. Den är jag stolt över att ha i nacken i hela mitt liv. Har alltid gillat den texten för det är verkligen så och det har jag fått känna på ett antal gånger i mitt liv. Därför sitter den bra där. Så nu är jag ägare av tre tatueringar, tre stycken väldigt fina. Tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0