äckli söndag

Idag är en sån kväll då jag kommer ligga nere på mitt rum, med headset i öronen, spela Melissa Horn, Kent och Lars Winnerbäck. En sån kväll är det. Varför? För jag är på ett sånt humör och för att jag känner på första gången på typ hela sommaren, att jag inte är rastlös. Det är skönt det.
 
I år har jag förövrigt inte varit på fryksdalsdansen, känns fantastiskt bra. Jag har blivit så gammal. Väljer myskväll med film istället för att gå ut på sommarens största grej typ. Vet ni varför jag gjorde det då? För det var mysigare, jag är ekonomisk, jag är gammal och grå, jag ska snart få mycket av det goda när vi åker till Bulgarien! Det kanske jag inte har berättat om, nej men ni följer mig väl på instagram så daah. Mm iaf så åker jag, fia och erica til Sunny beach om 2 veckor. Because I'm worth it. Nu ska jag sova med mitt älskade KENT:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0