sluuuut baaaar

även fast jag egentligen vill skriva ett långt inlägg om hur orättvist det här är, hur arg jag är, hur otroligt trött jag blir, hur mycket jag vill skrika och förstöra, så gör jag inte det. Vet ni varför? För det är inte värt det.
Ibland måste man bara tänka om, inse och faktiskt se den man har som är bra. 'ta ingen skit' Nej men gör inte det, någon slags styrka måste man ha för att inte göra det. Och just nu försöker jag enbart att skaffa den styrkan.
 
kan ju tänka på att jag fick en liten kusin idag! Det är ju himla roligt. Och imorgon är det ju måndag! Det är ju också himla jätteroligt.. Ja. Ska gå och köpa ägg nu, för det är gott.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte så gött mä ru

2013-01-14 @ 22:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0