Day four





hej. ska nu förklara för er vad det är jag håller på med. Bikinibootcamp alltså, ja vad är det egentligen? Som ett läger med sig själv kan man säga. Fem dagar i veckan ut och gå innan frukost, sen frukost! viktigt. Mellanmål viktigt. Sen träning på kvällen eller promenad. Äter heller inge kolhyderater, hur stavas det ens? Fast det ska man egentligen men jag mår bättre utan. Detta gör man i 21 dagar alltså.

Jag är stolt över mig själv kan jag lova, dels för att jag går upp på morgonen och sen för att jag äter mat! har ätit typ mackor innan istället för mat. och för att jag nyss kom hem ifrån ett intervallpass. Så nu ska jag sluta skryta om hur duktig jag är. Bra sätt att må bättre. för det gör man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0