såkallade bars

 
 
 
 
Kolla våra fina muffins/bars/klet/röra/whatever vet inte vad jag ska kalla det. Gröt är ett nog ett passande ord, gröt i muffinsformar. Yummie.
 
Jag är lite halvbitter just nu, våfflan bajsade nyss på min köksmatta. Besviken mammi, man gör inte så. Och jag hade ingen polotröja som jag kunde dra över näsan, så ja jag är bitter. Hoppas ni förstår.
Fick sommarjobb idag helt huxflux också, det är ju ett tecken på hur duktig jag ändå. Så jag är nog inte så bitter trots allt, okej nu räcker det amanda för idag. Japp hejdå.

Kommentarer
Postat av: Julia

Är det kyrkogården som gäller för dig i år eller?? Favvostället ;)

2013-02-06 @ 22:42:08
URL: http://juliabarremyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0