mina blommor

 
 
Ett tips, snart allahjärtansdag och jag vet att ni alla tänker skicka ett blommogram till mig, men jag tänkte bara säga, don't do it. Jag kan inte ta hand om blommor, alltså jag kan verkligen inte. Blommorna på bilden var ifrån en början jättefina och färgglada. Jag fick dom i inflyttningspresent av sis men direkt dom hamna i mina händer deppa dom ihop totalt. Fick även en orkidè av mammi när jag flyttade andra gången, den dog också ganska snabbt. Googlade, en orkidè kan hålla sig i flera år om man tar hand om den. Det gjorde inte min då.
 
Har en massa erfarenheter av blommor och alla har slutat på samma sätt. Så ge mig ett hubbabubbapaket eller något istället, för det kan jag iaf ta hand om.
 
Okej? Bra broes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0