millaaaaa




den här typen kom och hälsade på mig. Hörde ett skrik utanför och ja, det var hon som ville in för en kaffekopp. För två år sen hade jag aldrig pratat med människan och för ett år sen var vi sambos. Att flytta ihop med henne var det typ roligaste och bästa jag har gjort.

Jag saknar att bo med dig milla, för det är inte lika roligt att dricka te utan dig. Och nu har jag ingen att döda oinbjudna djur med. Har inte så mycket oinbjudna djur, men om jag skulle ha haft så hade det inte varit lika roligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var så fint att hälsa på dig och tofflan. ;))
I'll be back my darling, I'll be back!

2013-02-22 @ 17:31:09
URL: http://camillapernefur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0